Promosyon Ürünlerinde Baskı Çeşitleri

26.04.2018

Promosyon Ürünlerinde Baskı Çeşitleri

Promosyon ürünlerinde, ürünlerin çeşitliliğine göre baskı çeşitleri uygulanmaktadır. Promosyon ürünleri üzerine yapılan baskılar marka logosunun daha etkili görünmesi için en uygun olanı seçilmelidir.

Promosyon ürünlerinde 5 adet baskı seçeneği bulunmaktadır.

    Transfer baskı
    Lazer Baskı
    Serigraf Baskı
    Gofre Baskı
    Tampon Baskı

Baskı seçenekleri ürün yüzeyinde kullanılan materyale göre değiştirilmektedir. Örneğin, Ajandaların üzerinde termo deri ya da suni deri kaplama bulunmaktadır. Bu tarzda promosyon ürünlerine gofre baskı tercih edilmektedir. Bu sayede ürün üzerindeki kumaşa zarar vermemiş oluruz. Aksi halde lazer baskı gibi -yakarak yapılan- bir baskı tekniğiyle ajanda üzerinde hoş sonuçlar elde edebiliriz.

Kalem, Anahtarlık gibi ürünlerde genellikle lazer ve tampon baskı kullanılmaktadır. Tampon baskıya kısaca değinecek olursak, bardak, anahtarlık, silindir kutular gibi yuvarlak yüzeylere yapılan baskı tekniğidir. Baskı çeşitleriyle ilgili detaylı bilgileri adım adım makalemizde paylaşacağız.
- See more at: http://www.lidersanpromosyon.com.tr

DİĞER HABERLER

Promosyonun kelime anlamı nedir?
27.09.2013
Promosyon dilimizde, bir ürün veya hizmetin satın alınması esnasında yapılan indirimler, teşvik amaçlı bunun yanında verilen hediyeler gibi çoğu amaca hizmet eden bir kelime haline gelmiştir. Promosyon aslında, pazar karması elemanlarından pazarlama dalında en sık kullanılan reklam yöntemlerinden biridir. Bu promosyon planı, piyasada tutundurma unsurları olarak bilinir. Bu unsurlar arasında; kişisel satış,reklam, satış promosyonu, tanıtım ve doğrudan pazarlama gibi alt satış stratejileri vardır. Bu 5 unsurun her birinin farklı önemi vardır ve bu stratejiler farklı bütçelerle oluşturulabilir. Tutundurmayı 3 temel amaca bölecek olursak bunlardan bunlardan birincisi; tüketicilerin yanı sıra, başkalarına bilgi sunmaktır. Promosyon ile ilgili yapılacak çalışmalarda bu amacın büyük bir artısı yoktur. ıkinci amaç ise bir ürünü ayırt etmek için yapılan çalışmlardır ve bu da kişisel bir çaba ile değer kazanır yani kişisel satış veya doğrudan pazarlama yöntemleri ile başarıya ulaşılabilir. Üçüncü ve bize göre en önemli olan tutundurma yönteminin amaçlarından birisi de, talep arttırımına gitmek daha çok kişiye ulaşmak ve yapılan, iş ile ilgili net bilgi akışı sağlamak adına yapılması gereken satış promosyonu kavramıdır. Promosyon, hem kelime olarak zihnimizde, hediye gibi gülümsememize neden olabilecek bir kelime olduğundan hem de diğer tutundurma yöntemlerine nazaran daha düşük bütçe ile milyonlara ulaşma imkanı sağlaması dolayısıyla en çok tercih edilen pazarlama kavramıdır. Promosyon yaptırmak hali hazırda satılan bir mal veya hizmeti tercih etmede önemli rol oynar. Promosyon teşvik sebebidir. Hem müşterilerinizle yakın bir iletişim kurmanızı hem de onların size olan güven duvarını aşmanızı sağlar. Promosyon yaptırmak aslında tanınmak isteyen bir girişimcinin dahi başvurması gerek en önemli reklam yatırımıdır. Düşünülenin aksine günümüzde artık her sektör promosyona ihtiyaç duymaktadır. Bu demek değildir ki; "görsel veya yazılı basın gibi yerlerde reklam yapmamalıyız" fakat hızla gelişen bilgi teknolojileri yüzünden bugun verilen reklamın yarın için de aynı değeri taşıyacagı konusunda garanti verilemez ancak bir promosyon yaptırmak, promosyon ürünlerini tercih etmek, hem bütçe yatırımınızı olumsuz yonde etkilemeyecek hem de uzun yıllar markanızın göz önünde bulunmasını garanti altına alacaktır. Çünkü yaptırılan en ufak bir promosyon ürünü sık kullanılsa dahi en az 1 takvim yılı boyunca geçerliliğini koruyacaktır. Sonuç olarak reklam yapmak sizi tanıtır promosyon yaptırmak sizi unutturmaz. Bol promosyonlu yıllar dileriz. Promosyon ile iligili diğer yazılarımız için tıklayınız. - See more at: http://www.lidersanpromosyon.com.tr/haber_detay.php?haber_id=37#sthash.aDiRAYKh.dpuf
Promosyon Ürünlerde Transfer Baskı Hakkında Bilgiler
27.09.2013
Promosyon Ürünlerde Transfer Baskı Hakkında Bilgiler Promosyon ürünlerde baskı kalitesinden ziyade baskının türünün doğru seçilmesi önemlidir. Transfer baskı tekniği press sistemi ile kağıdı şapka, tişört, mont-yelek gibi giyim ürünleri üzerine hızlı bir şekilde transfer eden baskı teknolojisine verilen isimdir. Bu baskı tekniği transfer baskı kağıdır vasıtasıyla gerçekleşmektedir. Herhangi bir zemin üzerine baskı yapılabilmektedir fakat baskının uygulanacağı zeminin polyester kaplı olması gerekmektedir. Bu baskı türünün en farkedilen özelliklerinden biri de metraj baskı avantajı içermesidir. Yüzlerce baskıyı saatler içerisinde tamamlayabilirsiniz. Diğer baskı türlerine nazaran transfer baskı en çok talep edilenler arasındadır. Süblime Boya Transfer baskı tekniğinde kullanılan boyaya süblime boya denilmektedir. Süblime boyalar kimyasal içerselerde zararlı madde içermemektedir. İnsan sağlığına ve doğaya zarar vermeyen maddeler içermektedir. Süblime boyanın kullanılmasındaki temek amaç baskı yapılan ürünün yüzlerce defa yıkanabilmesidir. Süblime boya çok küçük tanecikli katı durumda bulunmaktadır. Püskürtme yöntemiyle transfer baskı kağıdına aktarılmaktadır. Püskürtme (sprey) teknolojisinin ardından boya gaz haline dönüşmektedir. Bu gaz polyester maddeye bulaşmakta ve baskı gerçekleşmektedir. Polyester yüzey bulunmuyorsa püskürtülen boya havaya karışır. Bu nedenle sadece polyester yüzeylere transfer baskı yapılmaktadır. Süblime boyanın kullanım alanları sırasıyla; Kumaş ürünleri: Tişört, Atkı, Şapka, Forma, Bez takvim, Mont-Yelek gibi ürünler. Plastik ürünleri: Anahtarlıklar, Masa üstü gereçleri, Duvar saatleri, Çanta gibi ürünler. Transfer baskı tekniği gönül rahatlığıyla önerebiliriz. Faydalı olması dileğiyle... - See more at: http://www.lidersanpromosyon.com.tr/haber_detay.php?haber_id=33#sthash.kRz7UVPM.dpuf
Tampon Baskı Tekniğinde "Klişe Çeşitleri"
27.09.2013
Tampon Baskı Tekniğinde "Klişe Çeşitleri" Promosyon ürünlerde tampon baskı tekniği kullanımını daha önceki yazımızda bahsetmiştik. Tampon baskı tekniğinde klişe yöntemi kullanılmaktadır. Bu yöntemde bir kalıp hazırlanır. Metal Klişe ve Çelik Klişe olarak ikiye ayrılmaktadır. Metal Klişe Tampon baskı tekniği için hazırlanmış olan, yazı veya firma logosunun doldurularak veya oyularak transfer edildiği tekniğe verilen isimdir. Bu teknikte çok küçük ölçü birimleri ile işlem yapılmaktadır. 0.20 - 0.30 mikron arası derinlikle oyulmakta olan metal materyal ile hazırlanan baskı kalıbına metal klişe adı verilmektedir. Bu demektir ki Klişe, baskı resminin promosyon ürününe geçişini sağlayan malzemeye verilen isimdir. Klişelerden birçok sektör uzun yıllar boyunca faydalanmış ve uzun yıllar boyunca kullanılmıştır. Bu teknikte baskı yapılacak resim - logo, ahşap veya metal etiket üzerine uygulandıktan sonra mürekkep ile sıvanmaktadır. Etiketin üzeri temizlenince boya sadece çukur kısımların içerisinde kalmakta ve etiketin üzerindeki görüntü kağıda geçmektedir. Çelik Klişe Promosyon ürünlerine tampon baskı tekniğini daha uzun ömürlü kullanmak isteyen müşterilerimize çelik klişeyi önermekteyiz. Bu teknikte kimyasal maddeler kullanılarak kazınmış plakalar sayesinde yüksek performans göstermektedir. Çelik klişelerde en önemli unsur; düzgün ve istikrarlı bir yapıya sahip olmasıdır. Tampon baskı tekniği ve seçilen promosyon ürününe göre klişe seçimi için lidersan@lidersanpromosyon.com.tr adresinden +90 (212) 659 47 91 numaralı telefondan bizlerle iletişime geçebilirsiniz. - See more at: http://www.lidersanpromosyon.com.tr
Serigraf Baskı ile ilgili merak edilenler
27.09.2013
Serigraf Baskı ile ilgili merak edilenler Promosyon ürünlerde serigraf baskı, her türlü düz yüzeye yapılabilen kimyasal destekli bir baskı tekniğidir. Dayanıklılığı oldukça yüksektir. Serigraf baskının anıldığı diğer isimlerde ipek baskı, özgün baskıdır. Piyasada genellikle serigraf ismiyle kullanılır. Serigraf baskı yönteminde ahşap veya metal çerçeve içerisine geçirilmiş metal veya plastik dokumadan oluşturulmuş elek şeklindeki bir şablon üzerinde, baskı yapılacak kısımlar açık bırakılmaktadır. Diğer kısımlar maskaleme ve benzeri yöntemlerle kapatılmaktadır. Bu işlemin ardından şablonun içerisine dökülen baskı boyası, sıyırıcı yardımıyla sıyrılarak açık bırakılan yerlerden kağıt, kumaş gibi malzemeler üzerine baskı yapılmaktadır. Serigraf baskı için çeşitli kimyasal boyalar kullanılabilmektedir. Fakat serigrafi baskıda çevreyi daha az kirlettiği düşünülen ve daha dayanıklı olduğu ispatlanan Solvent ve UV mürekkepleri kullanılması tavsiye edilmektedir. Promosyon sektöründe serigraf baskı yapabilmek için aşağıdaki teçhizatlardan edinilmesi gerekmektedir. Aydınger Film Kurutma Makinası - Tezgahı Işıklı Baskı Masası İpek Yıkama Bölümü Serigraf baskı yıllardır kullanılan en eski baskı tekniklerinden biridir. Çeşitli kimyasallar içersede çevreye zararı en aza indirilmiş, dayanıklığı oldukça yüksek bir tekniktir. Müşterilerimizin güvenle kullanabileceği bu baskı tekniğini gönül rahatlığıyla tavsiye ediyoruz. - See more at: http://www.lidersanpromosyon.com.tr/haber_detay.php?haber_id=29#sthash.mUj8R4Ee.dpuf
Promosyon Ürünlerinde Baskı Çeşitleri: Lazer Baskı
27.09.2013
Promosyon Ürünlerinde Baskı Çeşitleri: Lazer Baskı Lazer baskı yöntemi, genellikle metal promosyon ürünlerinde bunun yanında deri ve ahşap ürünlerde de kullanılan bir yakarak marka logosunun entegrasyonunu sağlayan baskı çeşitidir. Lazer baskı çeşitinde renk seçimi yapılamaz. Promosyon ürünlerinde bu baskı yöntemi kullanıldığı zaman baskı yapılan ürünün üzeri oyulduğu için ürün rengiyle birebir bir renk çıkmaktadır. Bu nedenle lazer baskı çeşitinde ürüne renk vermek mümkün değildir. Tecrübelerimize dayanarak şu açıklamayı yapmak mümkün olabilmektedir: lazer baskı uygulanan yüzey metal materyale sahipse genellikle koyu kahve tonları, alüminyum materyale sahipse daha çok beyaz renkte baskı görüntülenmektedir. Lazer baskıda ahşap materyale sahip ürünlerde ise kahverengi veya siyah renkte baskı görünümü oluşmaktadır. En çok merak edilen sorulardan bir tanesi "Lazer baskı sırasında ürünlerimiz zarar görecek midir?". Ürün seçimi lazer baskıya uygunsa (-ki uygun değilse farklı baskı teknikleri önerilir) herhangi bir sorun teşkil etmeyecektir. Lazer baskı tekniğinde iş gücünün %95'i makina tarafından yapıldığı için hata çok küçük oranda oluşabilmektedir. İnsan hatası üzerinden kaynaklanan problemler oldukça azdır. Lazer baskı tekniğini diğer baskı tekniklerinden ayıran bir diğer özellik ise, herhangi bir kimyasal boyama ya da yapıştırma tekniği uygulanmamasıdır. Bu nedenle lazer baskı yapılan promosyon ürünü uzun yıllar boyunca kullanılabilmektedir. Ayrıca promosyon ürünlerinde kullanılan lazer baskı yöntemi maliyet açısından da diğer baskı çeşitlerine göre daha uygundur. Baskı ömrü açısından bakılacak olursa serigraf baskı, tampon baskı gibi tekniklere göre daha uzun ömürlüdür. Lazer baskı yukarıda bahsedildiği gibi sizin için en uygun baskı tenkiği olabilmektedir. Promosyon ürününüzün türüne göre lazer baskıyı seçmeniz dahilinde ürününüz titizlikle hazırlanıp, paketlenip tarafınıza gönderilecektir. Makalemizin faydalı olması dileğiyle... - See more at: http://www.lidersanpromosyon.com.tr/haber_detay.php?haber_id=28#sthash.EelnBSOi.dpuf
Promosyon Ürünlerinin Marka Tanıtımına Yararları
27.09.2013
Promosyon Ürünlerinin Marka Tanıtımına Yararları Günümüzde reklam kanallarının birçoğu markaların tanıtımı için yeterli derecede fayda sağlamaktadır. TV reklamları, web site reklamları, sosyal medya ve arama motorları reklamları markalar için vazgeçilmezdir. Bu reklam kanalları arasında elle tutulur ve hedef kitleyle marka arasındaki ilişkiyi daha sıcak tutmak için promosyon ürünleri tercih edilmektedir. Promosyon, tanıtım amaçlı hedef kitleye ya da hedef kitleyi etkileyecek kesime yapılan reklamdır. Bu reklamların tanıtılan marka için özenle seçilmesi ve kaliteli olması en önemli unsurlardandır. Örneğin, promosyon ürünü satın almak isteyen bir markanın öncelikle sektörü belirlenmelidir. Daha sonra hedef kitle ile iletişime geçilir. Örneğin bir oto galeri firması. Bu marka için promosyon anahtarlık olmazsa olmaz üründür. Ayrıca duvar saati de markanın prestijini yükseltmektedir. Bir başka örnek, dershaneler. Bu kurumlar için kalem, ajanda, bloknot en ideal ürünler olmakla birlikte diğer ikinci planda düşünülmesi gereken duvar saatleri ve takvimler de uygun olacaktır. Promosyon ürününün sürekliliği markalar için çok önemlidir. Sezonluk olsun ya da yıllarca kullanılabilen bir promosyon ürünü olsun markalar seçimlerini dikkatli yapmak zorundadır. Bu noktada promosyon firmalarının uzman satış ekipleri yardımcı olmakla mükelleftir. Markaları uygun ürüne yönlendirerek tanıtımın sürekliliğinin yanında müşterinin güvenini de kazanmaktadır. Sizler de promosyon ürünleri hakkında merak ettiklerinizi sitemize göz atarak ya da bizlere e-posta göndererek sorabilirsiniz. - See more at: http://www.lidersanpromosyon.com.tr/haber_detay.php?haber_id=26#sthash.18jf4xbD.dpuf
Promosyon Nedir?
27.09.2013
Promosyon Nedir? Promosyon ürünleri firmanızın ya da kurumunuzun tanıtımını uzun süreli ve en etkili yapmak için kullanılan reklam kanalıdır. Promosyonun kelime anlamı eşantiyon ve tanıtım demektir. Markanızın etkili tanıtımını en iyi şekilde yapabilmek için belirli sürelerde promosyon ürünlerine ihtiyaç duyabilmektesiniz. Bu ihtiyaç sizleri promosyon firmaları ile iletişime geçirecek ve ihtiyacınızın türüne göre zengin ürün yelpazesinden promosyon ürünlerini seçebileceksiniz. Bu ürünler ne olabilir? Duvar saati başta gelmek üzere, Anahtarlık, Masaüstü Gereçleri, Duvar Panoları, Takvimler, Metal ve Plastik Kalemler gibi birçok çeşit bulunmaktadır. Bu ürünler belirli bir sezon aralığına göre satın alınmaya ve tanıtıma uygun hale gelmektedir. Zaman aralığına göre promosyon ürünleri. Bu demektir ki, promosyon ajanda ve takvimler sezon başından yıl başına kadar tüketilmektedir. Daha sonraki vakitlerde diğer promosyon ürünleri kullanılmaktadır. Örneğin yaz aylarında tişört ve şapka promosyon ürünü en çok satılan ürünler arasındadır. Genellikle şenlikler ve festivaller için kullanılan bu ürünler etkili tanıtıma birer örnektir. Bunların haricinde sürekliliği en yüksek olan ürünlerden birisi duvar saati diğeri ise kalemlerdir. Duvar saati her ne kadar seyyar bir tanıtım sağlamasa da etkili bir promosyon ürünü olduğu aşikardır. Kalemler ise üzerinde markanın logosunun bulunması halinde elden ele dolaştıkça tanıtımına devam etmektedir. - See more at: http://www.lidersanpromosyon.com.tr/haber_detay.php?haber_id=25#sthash.gNCL8xv4.dpuf

İNDİRME LİSTESİ

KAMPANYALI ÜRÜNLER

YENİ ÜRÜNLER

TAVSİYE EDİLENLER

E-BÜLTEN LİSTESİ

Hakkımızdaki gelişmelerden haberdar olmak için e-mail listemize kayıt olabilirsiniz.

HABERLER / DUYURULAR